EN

پست بین شهری ماهکس

پست سریع بین شهری

پست سریع بین شهری

Out city post

در قالب سرویس پست سریع بین شهری ، ماهکس که به جرات می‌توان گفت سریع ترین پست بین شهری بین شرکت های همکار است، بسته‌های پستی مشتریان را در کمترین زمان ممکن و با نهایت امنیت به مقصد مورد نظر ایشان تحویل می‌دهد. پست سریع بین شهری با استفاده از ناوگان شبانه روزی یا سرویس پست هوایی ماهکس در شهرهای دارای فرودگاه کشور صورت می‌پذیرد. ماهکس به عنوان سریعترین پست بین شهری کشور، تمام اقدامات لازم  برای جلب رضایت مشتریان عزیز در رابطه با ارسال سریع بار به شهرستان ها انجام داده است.

نحوه انجام ارسال بسته بین شهری

نحوه انجام ارسال بسته بین شهری

How to perform out city postal services

برای پست بسته به شهرستان، در صورت تحویل بار در تهران و درخواست ارسال سریع بار به شهرستان تا پیش از ساعت ۲۲، محموله روز بعد در ۹۰۰ شهر تحت پوشش ماهکس توزیع می‌شود. همچنین ۲۰۰ شهر کشور، تحت پوشش سرویس جمع‌آوری ماهکس هستند که شما می‌توانید برای ارسال بسته به شهرستان از درب منزل نیز از تمامی این شهرها روی ماهکس حساب کنید.

همچنین می‌توانید ارسال های پست درون شهری خود را نیز به ما بپارید.

هزینه پست سریع بین شهری

هزینه پست سریع بین شهری

Out city post cost

فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه پست درون شهری:

  • مسافت مبدا و مقصد
  • وزن مرسوله
  • ابعاد مرسوله
  • ارزش مرسوله

برای برآورد قیمت پست درون شهری می‌توانید با مراجعه به صفحه برآورد قیمت و وارد نمودن مشخصات مرسوله خود، از هزینه ارسال مرسوله مطلع شوید.

پست بین شهری-1

قصد ارسال مرسوله دارید؟ همین حالا سفارشتان را ثبت کنید!

خدمات جانبی پست بین شهری

با خدمات جانبی‌ای که ماهکس برای خدمات پست سریع بین شهری به منظور ارسال سریع بار به شهرستان در نظر گرفته است، سعی دارد آسودگی خیال و راحتی بیشتری برای شما فراهم کند تا تجربه متفاوتی از ارسال مرسولات بین شهری برایتان رقم بزند و می‌توانیم عنوان کنیم که ماهکس مطمئن ترین و سریع ترین پست بین شهری کشور است.

رهگیری مرسولات

رهگیری مرسولات

ماهکس به جهت تسهیل پیگیری وضعیت پست بین شهری به صورت ۲۴ ساعته، امکان رهگیری به صورت آنلاین یا تلفنی را فراهم آورده است. مشتریان می‌توانند در هر زمان، با مراجعه به آدرس وب سایت شرکت، و وارد نمودن شماره بارنامه یا شماره بسته، از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوند. 

پست داخلی
پست سریع داخلی
حمل محمولات ویژه

حمل محمولات ویژه

ماهکس با ارایه خدمات پست برون شهری و راهکارهای نوین و اثربخش در حمل کالاهای ویژه، تمامی تلاش خود در جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیاز ایشان در رابطه با ارسال بسته بین شهری به کار می‌بندد.

خدمات پرداخت در محل

خدمات پرداخت در محل

در خدمت پست بسته به شهرستان نیز امکان دریافت وجه از مشتریان همزمان با تحویل کالا در مقصد، یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط ماهکس است. با این تمهید، وجه دریافتی از مشتریان بطور همزمان به حساب فروشنده واریز می‌گردد. 

پست داخلی-1
سریعترین پست داخلی
خدمات ایام تعطیل

خدمات ایام تعطیل

ماهکس این آمادگی را دارد که با سفارشی سازی خدمات خود، برای کسب و کارهایی که نیاز به ارسال بسته به شهرستان از درب منزل را دارند؛ ارسال و تحویل کالاها را حتی در روزهای تعطیل و شرایط بحرانی به انجام برساند.

خدمات طراحی محصول

خدمات طراحی محصول

ماهکس با دارا بودن زیرساخت‌ها، امکانات مناسب و نیروی متخصص می‌تواند در ارائه مشاوره جهت رفع مشکلات لجستیکی شما مشتریان گرانقدر نیز نقش بسزائی ایفا نماید. در این نوع خدمت، ماهکس متناسب با نیازهای شما راهکار ارائه نموده و اجرای آنرا با بهره‌وری بالا بعهده می‌گیرد.

حمل سریع داخلی
Fulfillment center

Fulfillment center

با در اختیار داشتن یک فضای اختصاصی در انبارهای ماهکس و بر مبنای دستور ارسال، کالاها پس از بسته‌بندی به مقاصد مد نظر مشتریان ارسال می‌شوند. در این حالت مشتریان ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های انبارداری و کاهش دغدغه‌های عملیاتی خود، از کیفیت و سرعت ارسال مرسولات نیز مطمئن خواهند بود.

بیمه

بیمه

حمل سریع بار بدون آسیب دیدگی یا مفقودی از ابتدایی‌ترین وظایف شرکت‌های توزیع بار می‌باشد، با این وجود تمامی مشتریان ماهکس می‌توانند در صورت تمایل و بنا به ارزش محتویات بسته خود و با استفاده از راهنمایی‌های کارشناسان شرکت از خدمات بیمه بار با نرخ مناسب استفاده نمایند.

خدمات بسته بندی

خدمات بسته بندی

ماهکس با استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش روز در زمینه خدمات بسته‌بندی انواع کالاها، به صورت کاملا تخصصی و مطابق استانداردهای بین المللی، خدمات پست سریع بین شهری را به مشتریان ارایه می‌نماید.

ثبت شکایت