EN

پست درون شهری ماهکس

پست درون شهری

پست درون شهری

City post

سرویس پست درون شهری ماهکس از سریع‌ترین و به صرفه‌ترین خدمات پست شهری داخل کشور است و  به صورت درب به درب انجام می‌شود.

 در این سرویس ماهکس محموله پستی را از درب منزل یا محل کار تحویل گرفته و آن را به درب منزل یا محل کار مشتری تحویل می‌دهد.

پست درون شهری با انواع وسایل نقلیه حمل بار سبک و موتوری ناوگان ماهکس جمع آوری و توزیع می‌گردد که بسته به حجم و زمان تحویل درخواستی مشتری متفاوت است.

پست درون شهری
پست درون شهری 1
نحوه انجام خدمات پست درون شهری

نحوه انجام خدمات پست درون شهری

How to perform city postal services

پست درون شهری در تمامی شهرها به دو صورت انجام پذیر می‌باشد:

  • تحویل در همان روز
  • تحویل در روز بعد

نوع ارایه خدمات براساس نیاز محل‌های جمع‌آوری و توزیع، و نیز خدمات جانبی دیگر از لحاظ فول فیلمنت، ارایه سرویس رسید برگشتی، انبارداری و سایر نیازهای ویژه مشتریان تعیین می‌شوند.

هزینه پست درون شهری

هزینه پست درون شهری

City post cost

فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه پست درون شهری:

  • مسافت مبدا و مقصد
  • وزن مرسوله
  • ابعاد مرسوله
  • ارزش مرسوله

برای برآورد قیمت پست درون شهری می‌توانید با مراجعه به صفحه برآورد قیمت و وارد نمودن مشخصات مرسوله خود، از هزینه ارسال مرسوله مطلع شوید.

پست بین شهری-1

قصد ارسال مرسوله دارید؟ همین حالا سفارشتان را ثبت کنید!

خدمات جانبی پست درون شهری

با خدمات جانبی‌ای که ماهکس برای خدمات پست درون شهری در نظر گرفته است، سعی دارد آسودگی خیال و راحتی بیشتری برای شما فراهم کند تا تجربه متفاوتی از ارسال مرسولات درون شهری برایتان رقم بزند و می‌توانیم عنوان کنیم که ماهکس مطمئن ترین و سریعترین پست داخلی ایران است.

رهگیری مرسولات

رهگیری مرسولات

ماهکس به جهت تسهیل پیگیری وضعیت پست درون شهری به صورت ۲۴ ساعته، امکان رهگیری به صورت آنلاین یا تلفنی را فراهم آورده است. مشتریان می‌توانند در هر زمان، با مراجعه به آدرس وب سایت شرکت، و وارد نمودن شماره بارنامه یا شماره بسته، از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوند. 

پست داخلی
پست سریع داخلی
حمل محمولات ویژه

حمل محمولات ویژه

ماهکس با ارایه خدمات پست شهری و راهکارهای نوین و اثربخش در حمل کالاهای ویژه، تمامی تلاش خود در جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیاز ایشان را به کار می‌بندد.

خدمات پرداخت در محل

خدمات پرداخت در محل

دریافت وجه از مشتریان همزمان با تحویل کالا در مقصد، یکی از خدمات ارائه شده توسط ماهکس است. با این تمهید، وجه دریافتی از مشتریان بطور همزمان به حساب فروشنده واریز می‌گردد. 

پست داخلی-1
سریعترین پست داخلی
خدمات ایام تعطیل

خدمات ایام تعطیل

ماهکس این آمادگی را دارد که با سفارشی سازی خدمات خود، برای کسب و کارهایی که نیاز به ارسال بسته با پست درون شهری را دارند؛ ارسال و تحویل کالاها را حتی در روزهای تعطیل و شرایط بحرانی به انجام برساند. 

خدمات طراحی محصول

خدمات طراحی محصول

ماهکس با دارا بودن زیرساخت‌ها، امکانات مناسب و نیروی متخصص می‌تواند در ارائه مشاوره جهت رفع مشکلات لجستیکی شما مشتریان گرانقدر نیز نقش بسزائی ایفا نماید. در این نوع خدمت، ماهکس متناسب با نیازهای شما راهکار ارائه نموده و اجرای آنرا با بهره‌وری بالا بعهده می‌گیرد.

حمل سریع داخلی
Fulfillment center

Fulfillment center

با در اختیار داشتن یک فضای اختصاصی در انبارهای ماهکس و بر مبنای دستور ارسال، کالاها پس از بسته‌بندی به مقاصد مد نظر مشتریان ارسال می‌شوند. در این حالت مشتریان ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های انبارداری و کاهش دغدغه‌های عملیاتی خود، از کیفیت و سرعت ارسال مرسولات نیز مطمئن خواهند بود.

بیمه

بیمه

حمل سریع بار بدون آسیب دیدگی یا مفقودی از ابتدایی‌ترین وظایف شرکت‌های توزیع بار می‌باشد، با این وجود تمامی مشتریان ماهکس می‌توانند در صورت تمایل و بنا به ارزش محتویات بسته خود و با استفاده از راهنمایی‌های کارشناسان شرکت از خدمات بیمه بار با نرخ مناسب استفاده نمایند.

خدمات بسته بندی

خدمات بسته بندی

ماهکس با استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش روز در زمینه خدمات بسته‌بندی انواع کالاها، به صورت کاملا تخصصی و مطابق استانداردهای بین المللی، خدمات پست داخلی را به مشتریان ارایه می‌نماید.

ثبت شکایت