EN

درباره خدمات خارجی ماهکس

خدمات واردات

خدمات واردات

Import Service
با استفاده از سرویس “پست سریع بین المللی” قادر خواهید بود از طریق خطوط هوایی مختلف واردات بسته‌ها و محموله‌های خود را از بیش از ۲۰۲ کشور دنیا در سطح بین‌المللی به داخل ایران انجام دهید.
بر همین اساس ماهکس با کادری مجرب خدمات خود را در انجام امور مربوط به واردات چون سرویس حمل اقتصادی و سرویس حمل سریع درب به درب انجام می‌دهد.
 
سرویس حمل سریع به صورت درب به درب

سرویس حمل سریع به صورت درب به درب

Courier Express – Door To Door

واردات و حمل و نقل محموله‌های مشتریان اعم از اوراق، اسناد و نمونه کالا به صورت پس‌کرایه به بیش از ۲۰۲ کشور دنیا به داخل ایران، به صورت تحویل درب منزل یا محل کار مشتری، در کمترین زمان ممکن بین ۷ تا ۹ روز کاری صورت می‌گیرد.

سرویس حمل به صورت اقتصادی

سرویس حمل به صورت اقتصادی

Economical Courier

سرویس کارگو، سرویسی ارزان جهت حمل محمولات سنگین و تجاری است که نرخ آن نسبت به ارسال سریع محموله مقرون به صرفهتر است که همگی از طریق خطوط هواپیمایی معتبر کشور انجام میگیرد. این سرویس به صورت پسکرایه میباشد وترخیص سریع
در این سرویس با ارائه Packing و Invoice امکان پذیر است.

خدمات صادرات

خدمات صادرات

export Service

ارسال و حمل و نقل محموله‌های مشتریان اعم از اوراق، اسناد و نمونه کالا از ایران به ۲۰۲ کشور دنیا به صورت تحویل درب منزل یا محل کار مشتری، در کمترین زمان ممکن. این خدمت همراه با انجام تشریفات گمرکی طبق درخواست مشتری صورت می گیرد. همچنین افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای دیگر را دارند، می‌توانند مرسولات و لوازم مورد نیاز خود را با استفاده از این سرویس به کشور مقصد بفرستند.

سرویس حمل سریع به صورت درب به درب

سرویس حمل سریع به صورت درب به درب

Courier Express – Door To Door

ارسال و حمل و نقل محموله‌های مشتریان اعم از اوراق، اسناد و نمونه کالا از ایران به ۲۰۲ کشور دنیا به‌صورت تحویل درب منزل یا محل کار مشتری، در کمترین زمان ممکن بین ۳ تا ۵ روز کاری و امارات ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می‌باشد.

سرویس حمل به صورت اقتصادی

سرویس حمل به صورت اقتصادی

Economical Courier

ارسال کالاها و بسته‌ها از گمرک و یا از درب منزل یا محل کار در سریع ترین و عالی‌ترین سطح ممکن برای محموله‌‌های سنگین به خارج ازکشور می باشد که با نام “سرویس اقتصادی” پیش‌بینی شده که نرخ آن نسبت به ارسال سریع محموله مقرون ‌ به صرفه‌تر می‌باشد.
این خدمت همراه با انجام تشریفات گمرکی طبق درخواست مشتری صورت می‌گیرد بیمه بار در این سرویس ۱۰۰۰ دلار می‌باشد.
همچنین افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای دیگر را دارند، می‌توانند مرسولات و لوازم مورد نیاز خود را با استفاده از این سرویس به کشور مقصد بفرستند.

حمل هوایی

حمل هوایی

Air Transport

حمل هوایی سهمی عمده در توسعه اقتصادی کشورها دارد، به نحوی که غالباً به عنوان یکی از شاخص‌های رشد و توسعه مردم مورد توجه قرار می‌گیرد. شرکت سریع ترابر ماهان در زمینه حمل و نقل هوایی خدمات زیر را ارایه می‌دهد:

• حمل صادراتی و وارداتی کالاها از طریق مسیرهای هوایی در سرتاسر جهان
• حمل بار هوایی بر مبنای تحویل تا انبار صاحب کالا

حمل دریایی

حمل دریایی

Shipping

حمل دریایی یکی از به صرفه‌ترین نوع حمل تجهیزات و محمولات است. این خدمات برای مشتریانی مناسب خواهد بود که زمان حمل محمولات برای آنها در اولویت نیست و نیز کم بودن هزینه‌ی حمل در قیمت تمام شده کالای مذکور واجد اهمیت است. شرکت سریع ترابر ماهان پس از تحلیل نیازهای مشتریان عزیز نسبت به پیشبرد و طراحی بهترین سرویس با انتخاب وجوه مختلف حمل و نقل اقدام می‌نماید. این مهم با در نظر گرفتن پارامترهایی از قبیل حجم، وزن، ماهیت کالا و انتخاب بهترین مقصد حمل و خط کشتیرانی صورت می‌پذیرد. همچنین به صورت آنلاین محصولات در حین حمل قابل پیگیری خواهند بود.

خدمات جانبی

خدمات ترخیص

ترخیص کالاها و بسته‌ها از گمرک در سریع‌ترین و عالی‌ترین سطح ممکن

خدمات متنوع

سرویس‌های درب به درب، درب به فرودگاه، فرودگاه به فرودگاه

رهگیری مرسوله

اعلام وضعیت لحظه به لحظه مرسوله از زمان دریافت از مبدأ تا تحویل آن به مقصد با ارسال پیامک یا ایمیل، در صورت تمایل مشتری

بسته‌بندی مناسب

بسته‌بندی حرفه‌ای و دقیق و متناسب با اسناد و مرسولات مشتریان برای ارسال آنها به خارج از کشور

ثبت شکایت