EN

تنوع خدمات ماهکس

شرکت سریع ترابر ماهان / ماهکس با داشتن مجوزها و بکارگیری امکانات گسترده طیف وسیعی از خدمات را برای مشتریان خود عرضه می نماید.

گستره طیف این خدمات ارائه انواع گسترده ای از سرویسهای حمل زمینی و هوایی و دریایی یا بصورت ترکیبی از آنها یعنی مالتی مودال باشد نیز می توان خدمات جانبی انبارداری ، فول فیلمنت ، خدمات ویژه در مبدا ، خدمات ویژه در مقصد، خدمات بسته بندی ، خدمات گمرکی را شامل می شود.

انبارداری

انبارداری

فول فیلمنت

فول فیلمنت

خدمات ویژه در مبدا

خدمات ویژه در مبدا

خدمات ویژه در مقصد

خدمات ویژه در مقصد

خدمات بسته بندی

خدمات بسته بندی

خدمات گمرکی

خدمات گمرکی

  تنوع گسترده در ناوگان اختصاصی ماهکس

تنوع گسترده در ناوگان اختصاصی ماهکس

بستر سرویس های حمل ماهکس بر اساس بکارگیری ناوگان اختصاصی و پیمانی زمینی می باشد.
این ناوگان شامل چند صد دستگاه خودرو با تنوع گسترده ای از انواع وانت و کامیونت و کامیون و تریلی به جهت مقاصد مختلف و حجم های مورد نیاز جابجایی مرسولات مشتریان عزیز می باشد.
تمامی خودروها مجهز به جی پی اس جهت ثبت اطلاعات واقعی وضعیت مرسولات برای مدیریت بهتر سیستم جمع آوری و حمل و توزیع مرسولات می باشد.

انواع خدمات حمل

انواع خدمات حمل

سرویسهای حمل ماهکس شامل انواع سرویس های کوریری عادی و فلش و اکونومی و انواع سرویس های کارگویی شامل سرویس های حمل کالای خطرناک و فاسد شدنی و محمولات شامل روغن و مواد معدنی و یا شیمیایی و نیز دارای ابعاد و وزن های نامتجانس و یا سرویس های فول لود و یا ال تی ال می باشند.

سرویس‌‌های بسته‌بندی

سرویس‌‌های بسته‌بندی

ماهکس در برخی موارد مبادرت به ارائه سرویس های ویژه بسته بندی و فول فیلمنت بسته ها به مشتریان خود نموده است که این امر می تواند بطور محدود و طی فرآیند مشخصی به سایر مشتریان توسعه یابد .

سرویس‌های ماهکس در مبدا

سرویس‌های ماهکس در مبدا

سرویس های ارایه شده در مبدا شامل ارائه سرویس جمع آوری ساعات خاص و یا بکارگیری نیروی انسانی استخدامی ماهکس در محل جمع آوری کالا / انبار مشتری صئرت پذیرد نیز ماهکس در صورت نیاز می تواند خدمات فول فیلمنت و سورتینگ به مشتریان بطور محدود ارایه نماید.

سرویس عادی ماکس بر مبنای ارایه سرویس کوریری بسته ها با وزن و وزن حجمی تا سی کیلو گرم بنیان گذاشته شده است ولی ماهکس جهت بکارگیری ظرفیت مازاد خود و نیز برای رفع نیاز مشتریان عزیز سرویس اکونومی برای حمل بسته ها با سرویس کوریری ولی تا وزن و وزن حجمی بالاتر از استانداردهای این سرویس می نماید. در راستای اهداف مدیریت برای تکمیل نیازهای مشتریان سرویس کارگو آماده ارائه خدمت به ارباب جمعی مشتریان بخصوص برای اوزان و ابعاد نامتعارف می باشد که این خدمت دارای چندین پوشش برای ارایه خدمات حمل کالای خطرناک و یا شیمیایی غیر خطرناک مواد پودری و یا معدنی و یا محمولات “خیس / وت ” و یا حمل مرسولات سنگین و یا حمل محمولات با ابعاد نامتجانس و فراتر از پوشش سرویس های کوریری و یا حمل مرسولات بصورت کانتینری و در پایان حمل محمولات بصورت بخش کانتینری / ال تی ال می باشند.

سؤالی در مورد خدمات دارید؟

اطلاعات تماس زیر را ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

ثبت شکایت